Záruka

Společnost zaručuje, že zboží dodané Odběrateli je v okamžiku přechodu nebezpečí škody bez věcných a právních vad, ledaže tyto Podmínky či příslušná kupní smlouva stanoví jinak. V případě, že věc při převzetí Odběratelem, který je spotřebitelem není ve shodě s kupní smlouvou (rozpor s kupní smlouvou), má Odběratel, který je spotřebitelem právo na to, aby Dodavatel bezplatně a bez zbytečného odkladu uvedl věc do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku Odběratele buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li tento postup možný, může Odběratel požadovat přiměřenou slevu z ceny zboží nebo od smlouvy odstoupit. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí zboží, se považuje za rozpor existující již před jejím převzetím, pokud to neodporuje povaze zboží nebo pokud se neprokáže opak.

Odběratel je povinen při převzetí zboží řádně zkontrolovat. Pokud dodané zboží při převzetí Odběratelem vykazuje zjevné vady, je Odběratel povinen tyto vady bezodkladně vytknout Společnosti.

Společnost poskytuje na dodané zboží záruku v délce 2 let od okamžiku přechodu vzniku nebezpečí škody na věci na Odběratele, a dále s výjimkami některých druhů zboží, u kterého je uvedena odlišná záruční doba. Jestliže Odběratel zboží kupuje pro účely jeho dalšího prodeje, platí pro danou dodávku zboží ustanovení obchodního zákoníku o odpovědnosti za vady při koupi zboží. Práva z odpovědnosti za vady musí být u Společnosti uplatněna ve lhůtě stanovené těmito Podmínkami, kupní smlouvou či relevantními právními předpisy.

V případě odstranitelné vady zboží je Odběratel oprávněn požadovat: (i) odstranění vady nebo (ii) výměnu vadného zboží za zboží bez vad (pouze však v případě vady podstatné). Jestliže tento postup není možný, je Odběratel oprávněn požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny či má právo od kupní smlouvy ohledně daného zboží odstoupit. V případě neodstranitelné vady zboží je Odběratel oprávněn požadovat: (i) výměnu vadného zboží za zboží bez vad (pouze v případě vady podstatné) nebo (ii) přiměřenou slevu z kupní ceny nebo (iii) je oprávněn od kupní smlouvy ohledně daného zboží odstoupit (pouze v případě vady podstatné). Společnost je oprávněna Odběratelem zvolený způsob nápravy vady odmítnout (pouze s ohledem na odstranění vad či výměnu zboží), a to v případě, kdy Odběratelem zvolený způsob nápravy není v daném případě možný či je možný pouze s podstatnými náklady na straně Společnosti či s podstatným časovým zdržením (tedy pouze s ohledem na odstranění vad či výměnu zboží). Pro vyloučení všech pochybností Společnost prohlašuje, že právo Odběratele na výměnu vadného zboží či na odstoupení od kupní smlouvy není dáno v případě drobných vad, které neovlivňují funkčnost daného zboží.

Ohledně případných nároků na náhradu škody způsobenou vadou výrobku platí příslušné právní předpisy.

Odběratel je si výslovně vědom skutečnosti, že Společnost nepřebírá jakoukoliv odpovědnost a práva ze záruky jsou vyloučena v případě (i) vad, které vznikly nesprávným užíváním nebo nepřiměřeným zatěžováním zboží ze strany uživatelů a v případě (ii) opotřebitelných součástí zboží, u kterých je předpokládána pravidelná výměna (např. v závislosti na rozsahu používání zboží) a zboží, jehož výrobcem uváděná životnost je omezená a v okamžiku vzniku tvrzené vady životnost daného výrobku uplynula.

Pokud Společnost dodává Odběrateli zboží včetně záruky poskytované výrobcem daného výrobku, platí, že uzavřením kupní smlouvy jsou postupovány veškeré případné nároky Společnosti vůči výrobci daného zboží vyplývající z poskytnuté záruky za kvalitu zboží, ledaže z poskytnuté záruky či smlouvy mezi výrobcem daného zboží a Společností plyne, že daná záruka je poskytnuta každému finálnímu a oprávněnému uživateli zboží (tj. postoupení záruky konečnému uživateli není vyžadováno). Společnost je povinna sdělit Odběrateli veškeré relevantní údaje o výrobci, které má k dispozici, a které jsou nezbytné pro řádné uplatnění možných záručních nároků Odběratelem.

Reklamace

  1. Poskytujeme Vám záruku v délce 24 měsíců. Uvedené pravidlo se nevztahuje na výrobky, u kterých je uvedena odlišná záruční doba.
  2. V případě odstranitelné vady zboží můžete požadovat:
    • odstranění vady,
    • výměnu vadného výrobku za výrobek bez vad,
    • pokud není možné vadu výrobku odstranit nebo vyměnit, můžete požadovat přiměřenou slevu z ceny výrobku.
  3. V případě neodstranitelné vady zboží můžete požadovat:
    • výměnu vadného výrobku za výrobek bez vad,
    • přiměřenou slevu z kupní ceny,
    • požádat o vrácení peněz.
    Reklamované zboží spolu s kopií faktury nám doručte na adresu DNA Elektro- Escape4x4, Unhošťská 65, 273 51 Červený Újezd - (UPOZORNĚNÍ: na této adrese není prodejna). Přiložte prosím krátký popis vady a informaci, jaký způsob nápravy si přejete. Pokud žádáte vrácení peněz, sdělte nám Vaše číslo účtu.
  4. V případě problémů s výrobky zakoupenými u nás, kontaktujte naše zaměstnance na tel. č.: 608916852 (prac. dny 9 - 18 hod.) nebo na emailové adrese: dnaelektro@email.cz, kde Vám poskytnou všechny potřebné informace.
  5. Jak postupovat, když zakoupené zboží pro vás není to pravé a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhůtě?V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na naší pobočce. Více info hledejte v Obchodních podmínkách.V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.

6. Pro každou reklamaci, využijte Reklamační formulář, který vyplníte a spolu s kopií faktury a vadným zbožím, zašlete na fakturační adresu. Reklamační formulář zde ke stažení.